Exact Match

Analitika Ügynökség

Ajánlatkérés Új projekt beküldése

Analitika szolgáltatásaink

Analitika Tanácsadás

Több mint 10 éve foglalkozunk hazai és külföldi cégek weboldalainak illetve mobil applikációinak az analitika méréseivel. 250+ projektben szerzett tapasztalataink kiterjednek szinte minden iparágra. Tanácsadás keretében a beállított mérések auditjától az adatvizualizációs megoldások bevezetésén át a riportok és gyorselemzések elkészítéséig mindenre kiterjed. Természetesen egyedi problémák megoldásával kapcsolatban is tudunk segíteni.

Mérési tervezés

A mérési tervezés a profi analitika mérés alapja. Az iparági kutatások alapján tíz vállalkozásból 9 nem vagy rosszul használja a rendelkezésére álló digitális analitika eszközöket. Mérési tervezéssel feltérképezhetőek a jelenlegi hiányosságok és fejlesztési lehetőségek amelyek implementációja és tesztelése után a cég kulcsszereplői megbízható adatokra építve tudnak üzleti döntéseket meghozni.

Implementációs támogatás

Az analitika beállítások illetve a mérési terv gyakorlatba való átültetése fejlesztői vagy analitika szakértői segítséget igényelnek. Az implementációs támogatás szolgáltatással ezeket a munkafolyamatokat szeretnénk megkönnyíteni úgy, hogy a fejlesztőkkel - akár házon belüli, akár külsős csapattal - közvetlenül egyeztetjük illetve a szakértői oldalon elvégezhető feladatokat mi magunk elvégezzük. A folyamat zárásaképpen pedig validáljuk az elkészült beállításokat.

Szakterületeink

Analitika ügynökségünk minden olyan területet és témát lefed, amik kisebb és nagyobb vállalkozások esetén felmerülhetnek. Van tapasztalatunk egy oldalas microsite-ok és több tízezer termékes ecommerce webshopok illetve különböző témájú mobil applikációk mérésében is.

Google Analytics

A Google Analytics a világ piacvezető ingyenes digitális analitika szoftvere. Azonban a legtöbb cég az alapfunkcióin túl semmilyen középhaladó illetve haladó mérési lehetőséget nem használ ki ezek közül. Azt gondoljuk, hogy profi analitika mérések nélkül nincs sikeres online vállalkozás, ezért addig nem javasoljuk új kampányok indítását, amíg ezek a mérések nincsenek megfelelően beállítva.

Google Tag Manager

A Google Tag Manager egy ingyenes az analitika mérésekhez szorosan kapcsolódó de különálló eszköz. Ennek használatával csökkenthető a weboldal forráskódjába beillesztendő javascript kódok mennyisége és egy platformon kezelhető az összes marketing és elemzés célú szoftver mérőkódja. Mi magunk is azt javasoljuk, hogyha a technikai feltételek adottak, akkor a Google Analytics méréseket, a Google Ads konverziós és remarketing kódjait, a Facebook Pixelt és hozzá kapcsolódó eseményméréseket illetve számos más beállítást itt érdemes elvégezni.

A/B tesztelés

Az egy legfontosabb haladó analitika eszköztárba tartozó megoldás az A/B tesztelés. Legyen szó akár egy gomb szövegének megváltoztatásáról vagy egy teljesen új weboldal arculat teszteléséről, az ebben rejlő lehetőségek gyakorlatilag korlátlanok. Sokan egyszeri feladatként tekintenek rá, mi azonban azt gondoljuk, hogy a profik a folyamatos fejlődés lehetőségét látják meg benne. Ami bizonyos, hogy az a cég amelyik egyszer megérzi a tesztelésből származó előnyöket, később is szívesen alkalmazza adat alapú döntésekhez.