Barion Pixel

Exact Match

Analitika és PPC blog

Blog
linkrövidítő bit.ly

A linkrövidítők veszélye: mi történik Google Analyticsben, ha bit.ly linket osztasz meg Facebookon?

Gyakori, hogy közösségi média felületekre vagy épp emailekbe sokan rövidített linket tesznek. Ennek azonban több olyan hátránya is van, amiről többen nem is tudnak.

display ad click fraud

Hogyan szűrd ki a hirdetési csalást és a kamu forgalmat display kampányoknál?

A click fraud egy valós probléma, amivel sok hirdető küzd nap mint nap. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan lehet küzdeni a hirdetési csalás ilyen fajtája ellen.

spotify data studio report

Milyen zenét hallgatsz online? Spotify + Data Studio esettanulmány

Szeretnéd megtudni, hogy milyen zenéket hallgatsz Spotifyon? Ha lekéred az adatokat, akkor Data Studio segítségével egyszerűen lehet vizualizálni a streaming szokásaidat!

online vállalkozás ötletek

7 online vállalkozás ötlet, ami kevés pénzből is elindítható

Az online vállalkozások egyik előnyer relatív olcsón elindíthatóak. Ebben a cikkben ilyen ötleteket gyűjtöttünk össze.

content grouping

Content Grouping beállítása Analyticsben

Az Analyticsben lehetőség van különböző szabályok mentén csoportosítani a tartalmakat, ezt hívják Content Groupingnak. Ez a megoldás segít, hogy több tartalom analitikáját is egyben tudjunk vizsgálni.

data studio netflix

Netflix film- és sorozatnézési statisztika vizualizálása Data Studio segítségével

Így ábrázold a saját Netflix film- és sorozatnézési statisztikáidat Data Studio segítségével!

piackutatás

Piackutatás a gyakorlatban: fogalmak és folyamatok

A piackutatás a vállalkozások egyik legfontosabb tevékenysége. Segítségével rálátunk olyan piaci folyamatokra, mint a konkurensek stratégiája, vagy épp a kereslet.

weboldal látogatottság ellenőrzés

Weboldal látogatottság ellenőrzése: eszközök és módszerek

Mindig is érdekelt hogyan lehet ellenőrizni és mérni egy weboldal látogatottságát? Most bemutatunk több eszközt és módszert is erre ebben a cikkben.

facebook pixel gyorstalpaló

Facebook Pixel gyorstalpaló: mi az, mire jó és hogyan kösd be?

A Facebook Pixel (magyarul Facebook Képpont) egy olyan kód, amit a weboldal forráskódjában kell elhelyezni, ez pedig lehetőséget nyújt arra, hogy célzott hirdetéseket tudj megjeleníteni az oldalra látogatók számára és konverziókat tudj mérni.

analytics mikrokonverzió

Mi az a mikrokonverzió és hogyan lehet mérni?

Konverziót mérni nem olyan bonyolult, mint azt sokan gondolják. Ennek ellenére sokan vagy nem is mérnek egyáltalán. Ha pedig mérnek, akkor sajnos rosszul van a mérés beállítva. Ebben a cikkben a mikrokonverziók és az Analytics mérés alapjait vesszük át.