Barion Pixel

Exact Match

Analitika és PPC blog

Blog
jól konvertáló weboldal

A hirdetéseken túl… egy jól konvertáló weboldal fő ismérvei

Az online hirdetések és a PPC az utóbbi években a marketing egyik legfontosabb ágaivá váltak. De a forgalomterelés önmagában nem sokat ér, hogyha nem tudjuk a látogatókat konvertálni.

google hirdetés, konkurecia

Mit tegyél, ha valaki rád hirdet Google Ads-ben? Részletes útmutató és tanácsok

Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.

updated phrase match

A legfontosabb Google Ads újítás 2021-ben: jön az updated phrase match

2021. február 18-tól életbe lép az “updated phrase match” Google Ads kampányoknál, ami a korábbi phrase match és broad match modified kulcsszavakat vonja össze.

google analyitcs 4 és universal analytics

15 fontos különbség a Google Analytics 4 és a(z) Universal Analytics között

A GA4 több újdonságot hoz az analitika területén. Ilyen az új adatmodell és a privacy consent mode is. De számos különbség van még az Universal Analyticshez képest.

linkrövidítő bit.ly

A linkrövidítők veszélye: mi történik Google Analyticsben, ha bit.ly linket osztasz meg Facebookon?

Gyakori, hogy közösségi média felületekre vagy épp emailekbe sokan rövidített linket tesznek. Ennek azonban több olyan hátránya is van, amiről többen nem is tudnak.

display ad click fraud

Hogyan szűrd ki a hirdetési csalást és a kamu forgalmat display kampányoknál?

A click fraud egy valós probléma, amivel sok hirdető küzd nap mint nap. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan lehet küzdeni a hirdetési csalás ilyen fajtája ellen.

spotify data studio report

Milyen zenét hallgatsz online? Spotify + Data Studio esettanulmány

Szeretnéd megtudni, hogy milyen zenéket hallgatsz Spotifyon? Ha lekéred az adatokat, akkor Data Studio segítségével egyszerűen lehet vizualizálni a streaming szokásaidat!

online vállalkozás ötletek

7 online vállalkozás ötlet, ami kevés pénzből is elindítható

Az online vállalkozások egyik előnyer relatív olcsón elindíthatóak. Ebben a cikkben ilyen ötleteket gyűjtöttünk össze.

content grouping

Content Grouping beállítása Analyticsben

Az Analyticsben lehetőség van különböző szabályok mentén csoportosítani a tartalmakat, ezt hívják Content Groupingnak. Ez a megoldás segít, hogy több tartalom analitikáját is egyben tudjunk vizsgálni.

data studio netflix

Netflix film- és sorozatnézési statisztika vizualizálása Data Studio segítségével

Így ábrázold a saját Netflix film- és sorozatnézési statisztikáidat Data Studio segítségével!