Barion Pixel

Exact Match

Analitika és PPC blog

Blog
versenytárs hirdetések elemzése ads felületén

Google Ads versenytárs hirdetések elemzése

A Google új eszközével meg lehet vizsgálni, hogy a versenytársaid vagy egy adott piac hirdetői milyen hirdetéseket futtattak az elmúlt 30 napban a Google keresőjében és más Google felületeken.

GA4 mini tanfolyam

Google Analytics 4 mini tanfolyam

Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.

biztonsági ellenőrzős checklist hirdetési fiókokhoz

Biztonsági ellenőrzés checklist (Facebook, Google és LinkedIn hirdetési fiókokhoz)

Használd ezeket a beállításokat, hogy biztonságban tudd a Facebook, Google és LinkedIn hirdetési fiókjaidat.

Perfomance max hirdetés

Performance Max: a Google Ads legújabb automata kampánymegoldása

A Perfomance Max hirdetés lényege, hogy egy kampány létrehozásával kihasználhatjuk a Google Ads teljes hirdetési inventory-ját.

hirdetés optimisation score

Mi az Optimisation Score és miért könnyíti meg az életünket?

Az optimalizálási pontszám egy százalékban kifejezett érték, mely megmutatja, hogy a Google Ads fiókunk fiókunk és az egyes kampányaink az akutális beállításaink alapján hogyan teljesítenek.

facebook lead form kampány

Facebook Lead form kampányok

A Facebook Lead form egy olyan kampánytípus, aminek segítségével tudunk érdeklődőket / leadeket gyűjteni közvetlenül a Facebook felületén. Egyik nagy előnye, hogy olcsóbbak lehetnek a CPA-k, mint hagyományos webes leadgyűjtés esetén.

jól konvertáló weboldal

A hirdetéseken túl… egy jól konvertáló weboldal fő ismérvei

Az online hirdetések és a PPC az utóbbi években a marketing egyik legfontosabb ágaivá váltak. De a forgalomterelés önmagában nem sokat ér, hogyha nem tudjuk a látogatókat konvertálni.

google hirdetés, konkurecia

Mit tegyél, ha valaki rád hirdet Google Ads-ben? Részletes útmutató és tanácsok

Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.

updated phrase match

A legfontosabb Google Ads újítás 2021-ben: jön az updated phrase match

2021. február 18-tól életbe lép az “updated phrase match” Google Ads kampányoknál, ami a korábbi phrase match és broad match modified kulcsszavakat vonja össze.

google analyitcs 4 és universal analytics

15 fontos különbség a Google Analytics 4 és a(z) Universal Analytics között

A GA4 több újdonságot hoz az analitika területén. Ilyen az új adatmodell és a privacy consent mode is. De számos különbség van még az Universal Analyticshez képest.