
Merre tart az e-kereskedelem 2023-ban és 2024-ben Magyarországon?
A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.
Analitika és PPC blog
A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.
Annak jártam utána, hogy mennyire versenyképes árazásban most egy digitális TV hirdetés vagy podcast hirdetés a YouTube videós hirdetéseivel.
A Google új eszközével meg lehet vizsgálni, hogy a versenytársaid vagy egy adott piac hirdetői milyen hirdetéseket futtattak az elmúlt 30 napban a Google keresőjében és más Google felületeken.
Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.
Használd ezeket a beállításokat, hogy biztonságban tudd a Facebook, Google és LinkedIn hirdetési fiókjaidat.
A Perfomance Max hirdetés lényege, hogy egy kampány létrehozásával kihasználhatjuk a Google Ads teljes hirdetési inventory-ját.
Az optimalizálási pontszám egy százalékban kifejezett érték, mely megmutatja, hogy a Google Ads fiókunk fiókunk és az egyes kampányaink az akutális beállításaink alapján hogyan teljesítenek.
A Facebook Lead form egy olyan kampánytípus, aminek segítségével tudunk érdeklődőket / leadeket gyűjteni közvetlenül a Facebook felületén. Egyik nagy előnye, hogy olcsóbbak lehetnek a CPA-k, mint hagyományos webes leadgyűjtés esetén.
Az online hirdetések és a PPC az utóbbi években a marketing egyik legfontosabb ágaivá váltak. De a forgalomterelés önmagában nem sokat ér, hogyha nem tudjuk a látogatókat konvertálni.
Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.