Barion Pixel
digital analyst állás

Digital Analyst álláshirdetés

Munkakör

Medior Digital Analyst kollégát keresünk, főállásban. Ez azt jelenti, hogy Google Analytics 4, röviden GA4 méréseket fogsz auditálni, tervezni és setupolni. Ennek része, hogy az Analytics mellett a beállításokat gyakran a Google Tag Managerben kell elvégezned, ezért fontos, hogy ennek az eszköznek az alapvető működését ismerd és készség szinten tudd használni.

A mindennapokban a PPC csapat napi munkájának a támogatása a feladatköröd része lesz, így a Google Ads remarketing és konverziómérés beállítása, Facebook Pixel alapkód illetve Conversion API és eseménymérés beállítása, TikTok Pixel és események beállítása illetve a LinkedIn Insight Tag implementációja is hozzád fog tartozni.

A mérési tervek készítése során implementációs támogatást is biztosítunk az ügyfeleinknek akár házon belül, akár külsős csapattal végzik a weboldal fejlesztéseket. A mérések beállításán túl elemzési feladataid szintén lesznek, ennek részeként a Looker Studio (ex-Google Data Studio) haladó szintű ismerete különösen fontos.

A fentiek mellett projekt jelleggel hőtérképes és video recording elemzéseket (pl. Hotjar) és webshopok illetve weboldalak konverziós folyamatának az elemzése is a feladataid részét képezi. Éves szinten néhány ilyen komplexebb projektet vállalunk, tehát nem képezi majd a mindennapok részét, azonban egy izgalmas lehetőség, hogy jobban elmerülj ezekben a specifikus területekben.

Lesznek olyan projektek, amikor közvetlenül az ügyféllel vagy az ügyfél egy alvállalkozójával (webfejlesztő) is egyeztetned kell. Medior szinten elvárás, hogy teljesen önállóan kezelj ügyfeleket és szeretnénk, ha tanácsadóként is tudnád támogatni a partnereinket.

Az ügyfeleink jellemzően közepes és nagyobb hazai illetve nemzetközi vállalatok különböző szektorokból (Ingatlan, FMCG, Ecommerce) így komplexebb projektekbe is be tudsz kapcsolódni és tapasztalatot szerezni akár a GTM+ Cookie banner összedrótozásban, Consent Mode használatában vagy szerver-oldali mérések setupjában.

Munkavégzés helye

Alapvetően otthonról dolgozunk, de szeretnénk ha heti 1-2 napot a Bartók Béla úti irodánkban töltenél a csapattal.

Munkarend

Preferáljuk, ha hétköznapokon 9-17 óra között elérhető vagy, de a munkaidőt rugalmasan kezeljük. Nekünk sokkal fontosabb, hogy az adott projektre vállalt határidőt betartsd, így nagyobb szabadságod van abban, hogy beoszd a munkanapokat, egyúttal nagyobb felelősséged is, hogy megfelelően tervezd az idődet.

Mit adunk mi?

  • A pozícióhoz és a felelősséghez méltó anyagi kompenzáció mellett teljesítmény alapú éves béremelést és bónuszt.
  • Rugalmas munkarendet szigorú home office szabályozás nélkül.
  • Dél-budai irodát egy könnyen megközelíthető helyen.
  • Belső és piaci képzéseken, konferenciákon való részvételt.
  • Szombati munkanapokon nem dolgozunk.
  • Ha jól osztod be az idődet, akkor péntekenként már 15 órától tiéd a hétvége.
  • A születésnapodon nincs munka, ez egy extra szabinap a cégtől neked, ajándékba. 🎁

Elvárások

Ezeknek mindenképpen meg kell felelned:

  • Tapasztalat: minimum 1,5 év, preferáltan ügynökségi oldalon, PPC kampánymenedzsment tapasztalat előnyt jelent!
  • Teljesített vizsgáid: Google Analytics Certification (Skillshop), Google Tag Manager Fundamentals (Analytics Academy)
  • Használt analitika és adatvizualizációs rendszerek: Google Analytics (UA&GA4), Google Tag Manager, Looker Studio, BigQuery és Google Cloud platform ismeret előnyt jelent
  • Szoftverismeret: G-Suite (Docs, Sheets, Slides)
  • Nyelvtudás: középfokú angol nyelvtudás, az angol nyelvű szakmai anyagok elolvasása, videók illetve képzési anyagok megtekintése és feldolgozása nem okoz nehézséget számodra
  • További kompetenciák: pontosság, határidők szigorú betartása, konstruktív kooperáció a csapattal

Jelentkezés

Ha úgy döntesz, hogy jelentkezel, küldj egy emailt az [email protected] címre ezzel a tárggyal:

  • Exact Match – Digital Analyst állás jelentkezés

A levélhez csatold az önéletrajzod és linkelj be egy általad Google Sheet-ben készített checklistet, amiben összefoglalod, hogy egy Google Analytics 4 fiók setup során milyen feladatokat végeznél el, illetve ugyanebben az emailben írd le, hogy miért szeretnél velünk dolgozni.

Ezen kívül küldd át azt a digitális analitika témájú a szakmai tartalmat (cikk, podcast, esettanulmány, videó) amit legutóbb olvastál, láttál vagy hallottál és néhány mondatban fogalmazd meg, hogy mit tanultál belőle. Az emailhez csatold a Google Analytics 4 vizsgád certification-jét is.