
GA4 csomagok és szolgáltatások
2023. július 1-től a GA4 fogja leváltani a sokak által, csak Google Analyticsként ismert Universal Analyticset.
Mivel 2023 nyarától a régi GA fiók már nem fog adatokat rögzíteni, és helyette a GA4 fiókba kerülnek ezek, aminek a működése részben eltér a régi GA rendszerétől, ezért érdemes az átállást időben meglépni. És nem az utolsó pillanatra hagyni.
Ez a gyakorlatban szerintünk azt jelenti, hogy 2022-ben érdemes beállítani a GA4 méréseket párhuzamosan a mostani UA mérések mellé. És 2023 nyarától megcsinálni a teljes váltást a GA4-re. Ehhez kínálunk most több csomagot és megoldást.
GA4 csomagok
A szolgáltatásokat 3 különböző csomagba szedtük szét annak megfelelően, hogy mennyi funkcióra és beállításra van szükség:
- Alap (Basic)
- Haladó (Advanced)
- Profi (Pro)
A csomagok tartalmát az alábbi táblázat tartalmazza.
BASIC: GA4 alapbeállítás | ADVANCED: GA4 alapbeállítás + audit | PRO: GA4 teljeskörű beállítás | |
---|---|---|---|
GA4 property alapbeállítás GTM-en keresztül | ☑ | ☑ | ☑ |
Enhanced Measurement bekapcsolása | ☑ | ☑ | ☑ |
Google Ads fiók összekapcsolás | ☑ | ☑ | ☑ |
Search Console összekapcsolás | ☑ | ☑ | ☑ |
Enhanced Ecommerce beállítás (webshop esetén releváns) | ☑ | ☑ | |
GTM beállítások auditálása | ☑ | ☑ | |
1 óra konzultáció | ☑ | ☑ | |
Universal Analytics - GA4 migrálás | ☑ | ||
Cookie banner beállítás & GTM integráció | ☑ | ||
Google Consent mode beállítás (GTM) | ☑ | ||
Facebook CAPI beállítás (integrált GTM megoldással) | ☑ | ||
Mérési terv dokumentáció (6-8 oldal) | ☑ | ||
Implementációs support a webfejlesztőnek (2 óra) | ☑ |
A csomagok ára eltérő lehet az oldal méretétől és típusától függen, de befolyásolják az egyedi igények is (szerver oldali mérés, nem webshopra optimalizált GA4 stb). Ezért minden esetben szeretjük először pontosítani, hogy konkrétan milyen beállításra és munkára van szükség.
Kérj ajánlatot
Küldd el nekünk emailben a [email protected] email címre, hogy melyik weboldalhoz milyen GA4 csomagot szeretnél igénybe venni. Itt át tudjuk beszélni, hogy pontosan milyen igények merülnek fel és milyen jellegű beállításra van szükség. Ez alapján tudjuk majd meghatározni az árat is.
Ha bizonytalan vagy mikor és milyen formában érdemes váltania a Te cégednek a GA4-re, milyen lépéseket kellene követni, akkor is írj bátran emailt és segítünk eligazodni. Mi azt tanácsoljuk, hogy érdemes már 2022-ben bevezetni párhuzamosan a GA4 méréseket az UA mellé és így egész jól fel lehet készülni a 2023-as váltásra.