Google Analytics középhaladó képzés
- átfogó képzés
- videós anyagok
- lifetime access
- Hét darab videó, 3 órás időtartamban
- Google Analytics fiók audit checklist (PDF formátumban)
- 30 napos email support
- 1 óra online konzultáció Google Analytics témában (1 éven belül felhasználható)
Ha tisztában vagy a mérések alapjaival, az UTM paraméterezéshez saját Google Sheet-et használsz, vannak beállított esemény méréseid és célokat vagy tranzakciókat is mérsz, akkor ez a képzés neked szól.
A képzésen megmutatom, hogyan tudsz gyorsan megbizonyosodni arról, hogy a méréseid rendben vannak és megbízhatóak az adataid. Megnézzük, melyek azok a funkciók, amiket minden profi marketingesnek és adatelemzőnek ismernie illetve használnia kell a gyakorlatban. A riportok általános értelmezésén túl megtudod, hogy néz ki a hatékony fiók struktúra, milyen eszközökkel érdemes összekapcsolnod a fiókod és ezeket a kapcsolatokat mire tudod használni. A riportok értelmezése mellett több fontos beállítást megmutatok, foglalkozunk az adatvizualizáció kérdéskörével (Data Studio) és az attribúciós modellezéssel is.
- lecke – Google Analytics adatok minőségének ellenőrzése, audit folyamata
- lecke – Hatékony fiókstruktúra kialakítása, elnevezési konvenciók, jogosultságok, szűrők, fő fiókbeállítások
- lecke – A legfontosabb sztenderd riportok a napi, heti és havi elemzésekhez
- lecke – GA & GTM, mire és hogyan használd a Tag Managert
- lecke – App + Web property beállítása, funkciói és használata
- lecke – Analytics és Data Studio összekötés, alapriport létrehozása
- lecke – Google Attribution előfeltételei, beállítása és gyakorlati használata
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 1,8 milliárd Ft PPC költést kezelt és 250+ analitika projekten dolgozott, többek között az OTP, a Telekom, a Decathlon, az Euronics, az Auchan és a Porsche kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A Képzésről
A képzés azoknak szól, akik tisztában vannak a Google Analytics alapjaival és szeretnének még egy lépést előrébb lépni a középhaladó szintre.
A képzés során megtanulod majd ellenőrizni a Google Analytics adatok minőségét, auditálni a fiókot. Segítek kialakítani egy hatékony fiókstruktúra, megnézzük mit hogy érdemes elnevezni, milyen szűrőket hogyan kell beállítani.
Az Analyticsnek vannak egész használható riportjai napi, heti és havi elemzésekhez. Egy leckében külön kitérünk a Google Analytics mellett a Google Tag Managerre és annak használatára is.
Külön blokkot szentelünk az App és Web property beállítására, majd pedig összekötjük a Data Studioval a GA fiókot, hogy különböző automatikus riportokat tudjunk generálni.
A képzés zárásaként az attribúcióról lesz szó, és annak a gyakorlati használatáról.
Kinek szól a képzés?
Ha képben vagy az Analyitcs alapjaival, láttad már a felületed, nyomkodtad is, de szeretnél eggyel magasabb szintre jutni, akkor ez a képzés neked való!
3 órányi videóanyagban dolgozzuk fel a témákat, amiket folyamatosan frissítünk. A képzési anyaghoz pedig lifetime access jár, tehát bármikor vissza tudsz jönni felfrissíteni a tudásodat!