Barion Pixel

Google Analytics középhaladó képzés

  • átfogó képzés
  • videós anyagok
  • lifetime access
89 990 Ft

Az árak bruttó (alanyi mentes) árak.

  • Hét darab videó, 3 órás időtartamban
  • Google Analytics fiók audit checklist (PDF formátumban)
  • 10 napos pénzvisszafizetési garancia
  • 30 napos email support
  • 1 óra online konzultáció Google Analytics témában (1 éven belül felhasználható)

Ha tisztában vagy a mérések alapjaival, az UTM paraméterezéshez saját Google Sheet-et használsz, vannak beállított esemény méréseid és célokat vagy tranzakciókat is mérsz, akkor ez a képzés neked szól.

A képzésen megmutatom, hogyan tudsz gyorsan megbizonyosodni arról, hogy a méréseid rendben vannak és megbízhatóak az adataid. Megnézzük, melyek azok a funkciók, amiket minden profi marketingesnek és adatelemzőnek ismernie illetve használnia kell a gyakorlatban. A riportok általános értelmezésén túl megtudod, hogy néz ki a hatékony fiók struktúra, milyen eszközökkel érdemes összekapcsolnod a fiókod és ezeket a kapcsolatokat mire tudod használni. A riportok értelmezése mellett több fontos beállítást megmutatok, foglalkozunk az adatvizualizáció kérdéskörével (Data Studio) és az attribúciós modellezéssel is.

  1. lecke – Google Analytics adatok minőségének ellenőrzése, audit folyamata
  2. lecke – Hatékony fiókstruktúra kialakítása, elnevezési konvenciók, jogosultságok, szűrők, fő fiókbeállítások
  3. lecke – A legfontosabb sztenderd riportok a napi, heti és havi elemzésekhez
  4. lecke – GA & GTM, mire és hogyan használd a Tag Managert
  5. lecke – App + Web property beállítása, funkciói és használata
  6. lecke – Analytics és Data Studio összekötés, alapriport létrehozása
  7. lecke – Google Attribution előfeltételei, beállítása és gyakorlati használata

A képzést összeállította

Bay Áron

PPC és analitika specialista

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 1,8 milliárd Ft PPC költést kezelt és 250+ analitika projekten dolgozott, többek között az OTP, a Telekom, a Decathlon, az Euronics, az Auchan és a Porsche kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.


A Képzésről

A képzés azoknak szól, akik tisztában vannak a Google Analytics alapjaival és szeretnének még egy lépést előrébb lépni a középhaladó szintre.

A képzés során megtanulod majd ellenőrizni a Google Analytics adatok minőségét, auditálni a fiókot. Segítek kialakítani egy hatékony fiókstruktúra, megnézzük mit hogy érdemes elnevezni, milyen szűrőket hogyan kell beállítani.

Az Analyticsnek vannak egész használható riportjai napi, heti és havi elemzésekhez. Egy leckében külön kitérünk a Google Analytics mellett a Google Tag Managerre és annak használatára is.

Külön blokkot szentelünk az App és Web property beállítására, majd pedig összekötjük a Data Studioval a GA fiókot, hogy különböző automatikus riportokat tudjunk generálni.

A képzés zárásaként az attribúcióról lesz szó, és annak a gyakorlati használatáról.

Kinek szól a képzés?

Ha képben vagy az Analyitcs alapjaival, láttad már a felületed, nyomkodtad is, de szeretnél eggyel magasabb szintre jutni, akkor ez a képzés neked való!

3 órányi videóanyagban dolgozzuk fel a témákat, amiket folyamatosan frissítünk. A képzési anyaghoz pedig lifetime access jár, tehát bármikor vissza tudsz jönni felfrissíteni a tudásodat!