Hogy érdemben segíteni tudjunk, ahhoz szükségünk van néhány adatra és információra. Az ajánlatadást minden esetben egy rövid elemzés előzi meg. Ha szükséges, akkor ezt követően telefonos vagy személyes konzultációt is csinálunk. Rá kell és rá is szánjuk az időt, hogy megismerjük az üzleti célokat, a piacot és a jelenlegi adottságokat. Csak így tudunk részletes ajánlatot adni és eredményesen együtt dolgozni.
Név:
Projekt információk
Cég / Projekt neve:
Weboldal, amit optimalizálni kell:
Milyen piacról van szó?
Kérlek válassz az alábbi lehetőségek közül.
B2B
B2C
B2B és B2C / online piactér
Nem tudom
Milyen típusú segítségre van szükséged?
Kérlek válassz az alábbi lehetőségek közül.
Google Ads hirdetési fiók Audit
Google Analytics fiók Audit
Google Analytics fiók beállítás
Mérési terv készítése
Google Ads kampánytervezés
Facebook / Instagram kampánytervezés
LinkedIn kampánytervezés
Kampánymenedzsment
Tanácsadás
Egyedi/céges képzés
Egyéb
Nem tudom pontosan
Néhány mondatban foglald össze, mi a célotok, esetleg milyen problémába ütköztetek?
Egyéb információk
Google Search Console (korábban Webmestereszközök néven ismerhetted) be van kötve?
Kérlek válassz az alábbi lehetőségek közül.
Igen
Nem
Nem tudom
Google Analytics be van kötve?
Kérlek válassz az alábbi lehetőségek közül.
Igen
Nem
Nem tudom
Korábban dolgoztatok már együtt valakivel PPC és/vagy analitika területen?
Kérlek válassz az alábbi lehetőségek közül.
Igen
Csak PPC
Csak analitika
Nem
Nem tudom
Futtattok aktívan Google Ads (korábban AdWords néven ismerhetted) kampányokat?
Kérlek válassz az alábbi lehetőségek közül.
Igen
Nem
Nem tudom