Barion Pixel

Exact Match

PPC Ügynökség

Ajánlatkérés Új projekt beküldése

PPC szolgáltatásaink

PPC Tanácsadás

12 éve foglalkozunk hazai és külföldi cégek PPC kampányainak tervezésével és menedzsmentjével. Kiemelkedő tapasztalatunk van webáruházak, lead gyűjtő oldalak és más performance szemléletű kampányok létrehozásában illetve optimalizálásában. Ezt a tudást szeretnénk tanácsadás formájában is elérhetővé tenni a piacon, ezért hoztuk létre az óradíjas és projekt alapú tanácsadó szolgáltatásainkat.

Kampánytervezés

A PPC kampánytervezés egy komplex folyamat, amiben az ügyfél aktív részvételére is szükség van. A mi szakterületünk a hirdetési rendszerek és azok professzionális beállítása. Azonban a vállalkozás céljainak meghatározását, az ehhez szükséges méréseket és technikai előkészületeket, a kampányüzenetek megtervezését illetve véglegesítését közösen, szorosan együtt dolgozva végezzük el. Gyakran a terv az utolsó pillanatig formálódik, kiegészül új ötletekkel éppen ezért ez a folyamat általában 2-4 hetet vesz igénybe.

Kampánymenedzsment

A kampány indulását követően azonnal elkezdjük a kampányok kezelését és optimalizálását. A PPC kampányok előnye az offline hirdetések és más online platformokkal szemben, hogy a megfelelő adatok birtokában szinte azonnal be tudunk avatkozni, amikor az szükséges. Egy új kampány esetében az első 2-3 hét a legkritikusabb időszak, ekkor végezzük a legtöbb manuális beállítást és optimalizálási feladatot. Az együttműködés első 2-3 hónapjában pedig megismerjük egymást, kialakítjuk a kommunikációs és munkafolyamatokat az ügyfeleinkkel a lehető leghatékonyabb működés érdekében.

Szakterületeink

PPC ügynökségünk minden olyan területet és témát lefed, amik kisebb és nagyobb vállalkozások esetén felmerülhetnek. Van tapasztalatunk rövid, akár néhány napos kampányok tervezésében és kezelésében is, de alapvetően a hosszútávú, kölcsönösen előnyős együttműködéseket keressük az ügyfeleinkkel.

Google Ads

A Google hirdetési rendszere ma már nem csak a keresőhirdetésekből áll. A Google Ads magába foglalja többek között a search, a Shopping, a display, a YouTube és a Gmail hirdetéseket illetve a mobil appokat népszerűsítő kampánytípusokat is. Ezek mindegyikében jelentős költési tapasztalattal rendelkezünk, és számos eredményes hazai illetve nemzetközi együttműködéssel büszkélkedhetünk: webáruházak, FMCG szereplők, turisztikai szolgáltatók, nagy áruházláncok, pénzintézetek és biztosítótársaságok, jótékonysági szervezetek, iskolák és távoktatási megoldások, autóipari szereplők, B2B szolgáltatók és további specifikusabb iparágak is megtalálhatóak a portfóliónkban.

Facebook és Instagram Ads

A Facebook a legnagyobb online közösségi hálózat a világon, a portfóliójában olyan platformokkal, mint az Instagram és a WhatsApp. A világon több, mint 2 milliárd valós felhasználót, Magyarországon pedig közel 6 millió aktív usert tudunk elérni a hirdetési rendszeren keresztül. Előnye, hogy nem csupán széles körű elérést tesz lehetővé, hanem olyan specifikus érdeklődés alapú illetve demográfiai jellemzőkkel is szűkíthető a célcsoport, amire semmilyen más rendszerben nem áll rendelkezésre. Nem csupán a Google legnagyobb versenytársa, hanem a mikrovállalkozásoktól a közhasznú szervezeteken át a multinacionális vállalatokig minden szervezet ki tudja használni a benne rejlő lehetőségeket.

LinkedIn Ads

Gyakran emlegetik a LinkedIn-t üzleti facebookként, mi azonban másként gondolunk rá. Egy olyan szakmai platform, ahol bizonyos korlátozások mellet (pl. csak angol nyelvű hirdetések jelenhetnek meg) a közösségi hálózatok jellemzőjeként számon tartott egyedi célzási megoldásokkal, kifejezetten a B2B szektor igényeire szabott hirdetési formátumokkal egy megkerülhetetlen PPC eszköz minden cég számára. Nem árulunk zsákbamacskát, igen a LinkedIn hirdetés drága, ha csupán a költség oldalát nézzük. Ugyanakkor a megfelelő kezekben, professzionális célcsoport meghatározás mellett a szükséges konverzióméréseket használva egy rendkívül ütőképes hirdetési eszközt kapunk.