Facebook hirdetés kezdőknek
- Facebook és Instagram
- 12 videó
- 12 oktató és magyarázó videó
- email support
Tematika:
- Bevezetés
- Mi alapján profiloz a Facebook?
- Megfelelő Facebook Page beállítások
- Business Manager beállítások
- Facebook hirdetési stratégiák
- Piackutatás és kampánytervezés
- Facebook Pixel
- Hirdetés típusok
- Célzási megoldások
- Facebook riportolás
- Példák, esettanulmányok
- Bónusz videó: Hirdetés beállítás lépésről lépésre
- Kezdőknek, akik most akarnak beletanulni a Facebook hirdetések kezelésébe
- Akik már futtattak hirdetéseket, de döntően autodidakta módon tanulták meg a rendszer működését. A tudásukat viszont nem érzik elég biztosnak, stabilnak.
- Olyan megbízóknak, marketingeseknek, ügyvezetőknek, akik jobban szeretnék érteni és segíteni a PPC szakértő vagy külső ügynökség munkáját.
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A Képzésről
Képzés felépítése
A képzés során megismered a Facebook Ads alapvető működését. Megmutatom, hogyan kezdj el megtervezni egy Facebook kampányt, mire lesz szükséged az első hirdetésed létrehozásához és milyen buktatókat kerülj el, amikor belevágsz. Átnézzük a különböző hirdetés típusokat és érintőlegesen foglalkozunk a Facebook pixel használatával is, ami kulcsfontosságú a kampányod eredményeinek kiértékeléséhez.
Kinek ajánljuk?
A képzés első sorban azok számára a leghasznosabb, akik most ismerkednek a Facebook hirdetési rendszerével. Ha szeretnél elmerülni a Facebook hirdetések rendszerében, kampányokat futtatni, tudatosan megtervezni és beállítani, akkor a kezdő Facebook Ads képzésünk ideális lehet számodra.
De emellett azok számára is előnyös lehet, akik bár adtak fel már hirdetéseket, de a tudásukat nem érzik elég magabiztosnak. Sok olyan marketinges van, akik online cikkekből vagy önállóan, autodidakta módon kezdett neki a Facebook hirdetéseknek. De a kampányok és hirdetések mögött nincs igazi stratégia és kutatás. Számunkra sokkal kevésbé egy haladó képzés a megoldás, hanem egy alapozó anyag, ami közepes szintre viszi el őket. Ha Te is ebbe a kategóriába tartozol, akkor ez a képzés ideális lehet neked is.
Egy harmadik, és egyben meglepően érdekes kategória azoknak a megbízóknak a csoportja, akik nem futtattak soha hirdetést. És nem is terveznek hirdetés futtatni. De szeretnék jobban érteni hogyan is működik a rendszer, mert hatékonyabban akarnak együtt dolgozni a saját PPC szakértőjükkel, külső ügynökségükkel.
Érdekel a Facebook és Instagram hirdetés kezdőknek képzés?
Akkor jelentkezz most!