Facebook hirdetés kezdőknek
- Facebook és Instagram
- 8 videó
- 8 oktató és magyarázó videó
- email support
Tematika:
- Bevezetés
- A Meta termékstruktúrája
- Hogyan működik – a motorháztető alatt
- Tervezés
- Kampánycélok
- Hirdetésformátumok
- Fiókstruktúra
- Kezdőknek, akik most ismerkednek a Facebook hirdetések kezelésével
- Akik már futtattak hirdetéseket, de döntően autodidakta módon tanulták meg a rendszer működését, és a tudásukat nem érzik elég biztosnak, stabilnak.
- Olyan megbízóknak, marketingeseknek, ügyvezetőknek, akik jobban szeretnék érteni és segíteni a PPC szakértő vagy külső ügynökség munkáját.
A képzést összeállította
2009 óta foglalkozik PPC kampánykezeléssel és az online marketing különböző területeivel. 10+ országban futtatott nagy büdzsével hirdetéseket, olyan márkák számára, mint az Árukereső, a Mondelez, az Ikea vagy a Procter&Gamble. Ügynökségi és ügyfél-oldalon egyaránt otthonosan mozog, és szívügye a tudásmegosztás.
Online marketing diplomája mellett tanári képesítéssel is rendelkezik, több évben is tagja volt az IAB oktatási és PPC munkacsoportjainak és A Dan Digital Open program életre hívója volt. 2017 óta Google Certified Trainer.
A Képzésről
Képzés felépítése
A képzés során elsajátítod a Facebook Ads működésének alapjait. Megmutatom, hogyan kezdj el tervezni egy Facebook kampányt, milyen lépések szükségesek az első hirdetésed létrehozásához, és milyen hibákat érdemes elkerülni a kezdetekkor. Áttekintjük a különböző hirdetéstípusokat, és röviden bemutatom a Facebook Pixel használatát is, amely alapvető fontosságú a kampányaid eredményeinek elemzéséhez. A képzés végére tisztában leszel a legfontosabb KPI-okkal, felismered a hirdetéstípusokat, és tudni fogod, hogyan építsd fel hatékonyan a kampánystruktúrádat.
Kinek ajánljuk?
A képzést elsősorban azoknak ajánljuk, akik még csak most ismerkednek a Facebook hirdetési rendszerével. Ha szeretnél belemerülni a Facebook hirdetések világába, tudatosan megtervezni és futtatni kampányokat, akkor ez az alapozó képzés ideális lehet számodra.
Emellett azok számára is hasznos, akik már futtattak hirdetéseket, de nem érzik elég magabiztosnak a tudásukat. Sok marketinges kezdett önállóan, cikkekből tanulva Facebook hirdetésekkel foglalkozni, de a kampányaik mögött gyakran nincs átgondolt stratégia. Számukra egy alapképzés, ami a középhaladó szintre emeli tudásukat, sokkal előnyösebb lehet, mint egy haladó tréning. Ha ebbe a csoportba tartozol, ez a képzés szintén hasznos lehet számodra.
Szintén hasznos lehet a tréning azoknak a megbízóknak, akik még nem futtattak hirdetést, és nem is tervezik de szeretnék jobban megérteni a rendszert, hogy hatékonyabban tudjanak együttműködni PPC szakértőjükkel vagy ügynökségükkel.
Érdekel a Facebook és Instagram hirdetés kezdőknek képzés?
Akkor jelentkezz most!