Google Tag Manager alapozó képzés

  • gyakorlatorientált
24 990 Ft 34 990 Ft

Az árak bruttó (alanyi mentes) árak.

  • Egy darab 1 órás videó
  • 10 napos pénzvisszafizetési garancia
  • email support
  • 30 perc online konzultáció Tag Manager témában (1 éven belül felhasználható)

A Tag Managert sokan tévesen a Google Analytics részének vagy akár helyettesítőjének tekintik, miközben erről távolról sincsen szó. A képzésből megtudhatod mi a szerepe a GTM-nek a mérésekben, hogyan tudod akár egy egyedi fejlesztésű, akár egy CMS-re épülő pl. WordPress alapú weboldal esetében használni. Megmutatom néhány fontos alapmérés beállítását pl. Google Analytics alapkód és más a kampányaid méréséhez elengedhetetlen konverziós kód (Google Ads konverzió, Facebook Pixel) implementációjához szükséges lépseket.

A képzést összeállította

Bay Áron

PPC és analitika specialista

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 1,8 milliárd Ft PPC költést kezelt és 250+ analitika projekten dolgozott, többek között az OTP, a Telekom, a Decathlon, az Euronics, az Auchan és a Porsche kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.


A Képzésről