Barion Pixel

Google Tag Manager alapozó képzés

  • gyakorlatorientált
  • 18 videós anyag
  • lifetime access
34 990 Ft

Az árak bruttó (alanyi mentes) árak.

  • Online elérhető videók
  • A videókat bármikor megnézheted, visszanézheted
  • 30 napos email support a vásárlás időpontjától
  • 30 perc online konzultáció Tag Manager témában (1 éven belül felhasználható)

Bevezetés

  • Köszöntő
  • A képzés tematikája

Alapok

  • Bemutató – mi az a GTM?
  • Fiók létrehozás
  • Fiók áttektintés
  • A GTM telepítése
  • Tag, trigger, variable – mik ezek?

Az első tag beállítása

  • Google Analytics alapkód beállítás
  • GA4 alapkód beállítás
  • Tagek tesztelése
  • Tag-ek publikálása
  • Google Ads konverziómérés és Facebook Pixel

Interakciók mérése

  • Eseménymérés a GA4-ben
  • Link kattintás mérése
  • Gomb kattintás mérése
  • YouTube mérés

DataLayer

  • Mi az a DataLayer?
    Hogyan használd ki a DataLayer-t?

A képzést összeállította

Bay Áron

PPC és analitika specialista

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2 milliárd Ft PPC költést kezelt és közel 300 analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, az Autopal, a Pesti Házak és az InSimu kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.


A Képzésről

Ha tisztában vagy a Google Analytics alapjaival és szeretnéd megérteni, hogy:

  • Hogyan tudsz létrehozni egy Google Tag Manager fiókot és konténert?
  • Milyen módszerekkel illeszthető be a GTM két konténerkód részlete a weboldaladba?
  • Hogyan tudod publikálni a konténert és tesztelni, hogy működik-e a mérésed?
  • Kíváncsi vagy rá, mit az a Preview és Debug mód?
  • Szeretnéd megérteni a Google Analytics, GA4, Google Ads konverziómérés, Facebook Pixel alapbeállításait?
  • Ezen felül szeretnél link és gomb kattintásokat, illetve beágyazott YouTube videókat mérni?
  • Érdekel mit jelentenek a tag, trigger, variable és data layer fogalmak?

Akkor ez a képzés neked szól.