Google Tag Manager alapozó képzés
- gyakorlatorientált
- 18 videós anyag
- lifetime access
- Online elérhető videók
- A videókat bármikor megnézheted, visszanézheted
- email support
Bevezetés
- Köszöntő
- A képzés tematikája
Alapok
- Bemutató – mi az a GTM?
- Fiók létrehozás
- Fiók áttektintés
- A GTM telepítése
- Tag, trigger, variable – mik ezek?
Az első tag beállítása
- Google Analytics alapkód beállítás
- GA4 alapkód beállítás
- Tagek tesztelése
- Tag-ek publikálása
- Google Ads konverziómérés és Facebook Pixel
Interakciók mérése
- Eseménymérés a GA4-ben
- Link kattintás mérése
- Gomb kattintás mérése
- YouTube mérés
DataLayer
- Mi az a DataLayer?
Hogyan használd ki a DataLayer-t?
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A Képzésről
Ha tisztában vagy a Google Analytics alapjaival és szeretnéd megérteni, hogy:
- Hogyan tudsz létrehozni egy Google Tag Manager fiókot és konténert?
- Milyen módszerekkel illeszthető be a GTM két konténerkód részlete a weboldaladba?
- Hogyan tudod publikálni a konténert és tesztelni, hogy működik-e a mérésed?
- Kíváncsi vagy rá, mit az a Preview és Debug mód?
- Szeretnéd megérteni a Google Analytics, GA4, Google Ads konverziómérés, Facebook Pixel alapbeállításait?
- Ezen felül szeretnél link és gomb kattintásokat, illetve beágyazott YouTube videókat mérni?
- Érdekel mit jelentenek a tag, trigger, variable és data layer fogalmak?
Akkor ez a képzés neked szól.