Barion Pixel

Kezdő GA4 képzés

  • alapozó képzés
  • 21 videós anyag
  • lifetime access
39 990 Ft

Az árak bruttó (alanyi mentes) árak.

  • Online elérhető videók közel 2 óra időtartamban
  • A videókat bármikor megnézheted, visszanézheted
  • 30 napos email support a vásárlás időpontjától

Bevezetés

  • Köszöntő, a képzés tematikája
  • Alapok
  • Bemutató – mi az a GA4?
  • GA4 vs UA
  • Property beállítások
  • Hogyan és mire használd a különböző property-ket?

Implementáció

  • Parallel mérés
  • App mérés
  • Koncepciók
  • Best practice-ek
  • Limitek

Riportok

  • Bemutató
  • Standard riportok
  • Debug View
  • Analysis riportok
  • Konverziós beállítások
  • Google Ads összekapcsolás

Bónusz leckék

  • Egyedi események
  • Belső forgalom szűrés
  • User properties

A képzést összeállította

Bay Áron

PPC és analitika specialista

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2 milliárd Ft PPC költést kezelt és közel 300 analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Virtuózok, a Patronbolt, az Autopal, a Pesti Házak és a MASZK kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.


A Képzésről

A GA4 alapozó képzés bemutatja a Google Analytics legújabb verziójának, a GA4-nek a beállítási módjait és a működését.

Rávilágít arra, hogy egyáltalán miért van szükség erre, amikor a fél világ már így is “Google Analytics-et használ”.

Ebben a videóban például azt találod meg hogyan lehet GA4 és UA propertyket egyszerre létrehozni.

A GA4 sok téren előrelépést jelent a sokak által ismert Universal Analyticshez képest. Ugyanakkor azt is látni, hogy nagyon sok a zavar és a kavar a fejekben, hogy:

  • Mi ez a GA4?
  • Mire jó?
  • Milyen előnyei vannak a GA4-nek?
  • Milyen hátrányai vannak?
  • Ha webshopom van, akkor érdemes használni?
  • “Production ready” már vagy csak egy erős béta?
  • Megéri UA-ról váltani GA4-re? Ha igen, akkor kinek és mikor?
  • Vagy érdemesebb inkább párhuzamosan futtatni az UA-t és a GA4-et?

A képzés során három fő témát járunk körül:

  1. Mi tud a GA4? Miért van egyáltalán erre szükség?
  2. Miben más mint az UA és hogyan tudod a kettőt egymással párhuzamosan beállítani?
  3. Kinek jó, mikor érdemes használni és milyen limitációi vannak jelenleg?

Kinek szól a képzés?

Ha lépten nyomon azt olvasod, hogy a GA4 a jövő, de még nem teljesen érted hogy miért, akkor semmi gond. Ezzel sokan vannak így. És nem csak céges döntéshozók, hanem gyakorló marketingesek is.

A képzés ideális lehet azoknak, akik:

  • otthonosan mozognak az Analytics világában, de fel akarnak készülni a GA4 újdonságaira
  • akik szeretnék tisztába tenni, hogy mégis mi az a GA4 és mire jó
  • ügyfél oldalon vannak és egy ügynökség vagy szakértő próbálja “rájuk erőltetni a GA4-et, de nem teljesen értik miért”
  • akik szeretnének képben lenni a területtel és egy helyen, hiteles forrásból akarják megkapni a legfontosabb tudást logikusan elmagyarázva

Ha elvégezed a képzést, akkor nem lesz belőled egyből GA4 szakértő. De eljutsz oda, hogy szakmailag és üzletileg is megérted mire jó. Fel tudod tenni majd a megfelelő kérdéseket, és pontosan látni fogod, hogy a cégednek vagy ügyfeleidnek a GA4 a jó megoldás vagy egyelőre valamilyen más analitikai megoldást érdemes választani.

A témákat több órányi videóanyagban dolgozzuk fel, amiket folyamatosan frissítünk. A képzési anyaghoz pedig lifetime access jár, tehát bármikor vissza tudsz jönni felfrissíteni a tudásodat!