Kezdő GA4 képzés
- alapozó képzés
- 21 videós anyag
- lifetime access
- Online elérhető videók közel 2 óra időtartamban
- A videókat bármikor megnézheted, visszanézheted
- 30 napos email support a vásárlás időpontjától
Bevezetés
- Köszöntő, a képzés tematikája
- Alapok
- Bemutató – mi az a GA4?
- GA4 vs UA
- Property beállítások
- Hogyan és mire használd a különböző property-ket?
Implementáció
- Parallel mérés
- App mérés
- Koncepciók
- Best practice-ek
- Limitek
Riportok
- Bemutató
- Standard riportok
- Debug View
- Analysis riportok
- Konverziós beállítások
- Google Ads összekapcsolás
Bónusz leckék
- Egyedi események
- Belső forgalom szűrés
- User properties
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A Képzésről
A GA4 alapozó képzés bemutatja a Google Analytics legújabb verziójának, a GA4-nek a beállítási módjait és a működését.
Rávilágít arra, hogy egyáltalán miért van szükség erre, amikor a fél világ már így is “Google Analytics-et használ”.
Ebben a videóban például azt találod meg hogyan lehet GA4 és UA propertyket egyszerre létrehozni.
A GA4 sok téren előrelépést jelent a sokak által ismert Universal Analyticshez képest. Ugyanakkor azt is látni, hogy nagyon sok a zavar és a kavar a fejekben, hogy:
- Mi ez a GA4?
- Mire jó?
- Milyen előnyei vannak a GA4-nek?
- Milyen hátrányai vannak?
- Ha webshopom van, akkor érdemes használni?
- “Production ready” már vagy csak egy erős béta?
- Megéri UA-ról váltani GA4-re? Ha igen, akkor kinek és mikor?
- Vagy érdemesebb inkább párhuzamosan futtatni az UA-t és a GA4-et?
A képzés során három fő témát járunk körül:
- Mi tud a GA4? Miért van egyáltalán erre szükség?
- Miben más mint az UA és hogyan tudod a kettőt egymással párhuzamosan beállítani?
- Kinek jó, mikor érdemes használni és milyen limitációi vannak jelenleg?
Kinek szól a képzés?
Ha lépten nyomon azt olvasod, hogy a GA4 a jövő, de még nem teljesen érted hogy miért, akkor semmi gond. Ezzel sokan vannak így. És nem csak céges döntéshozók, hanem gyakorló marketingesek is.
A képzés ideális lehet azoknak, akik:
- otthonosan mozognak az Analytics világában, de fel akarnak készülni a GA4 újdonságaira
- akik szeretnék tisztába tenni, hogy mégis mi az a GA4 és mire jó
- ügyfél oldalon vannak és egy ügynökség vagy szakértő próbálja “rájuk erőltetni a GA4-et, de nem teljesen értik miért”
- akik szeretnének képben lenni a területtel és egy helyen, hiteles forrásból akarják megkapni a legfontosabb tudást logikusan elmagyarázva
Ha elvégezed a képzést, akkor nem lesz belőled egyből GA4 szakértő. De eljutsz oda, hogy szakmailag és üzletileg is megérted mire jó. Fel tudod tenni majd a megfelelő kérdéseket, és pontosan látni fogod, hogy a cégednek vagy ügyfeleidnek a GA4 a jó megoldás vagy egyelőre valamilyen más analitikai megoldást érdemes választani.
A témákat több órányi videóanyagban dolgozzuk fel, amiket folyamatosan frissítünk. A képzési anyaghoz pedig lifetime access jár, tehát bármikor vissza tudsz jönni felfrissíteni a tudásodat!