Barion Pixel

Kezdő GA4 képzés

  • alapozó képzés
  • 17 videós lecke
  • lifetime access
  • frissítve 2023. februárban
39 990 Ft

Az árak nettó árak, az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazzák.

  • Online elérhető videók 2 óra időtartamban
  • A videókat bármikor megnézheted, visszanézheted
  • email support
  • Frissítve: 2023. február

Bevezetés

  • Köszöntő, a képzés tematikája
  • Alapok
  • Bemutató – mi az a GA4?
  • GA4 vs UA
  • Property beállítások
  • Hogyan és mire használd a különböző property-ket?

Implementáció

  • Parallel mérés
  • App mérés
  • Recommended events
  • Best practice-ek
  • Limitek

Riportok

  • Általános bemutató
  • Standard riportok
  • Explore riportok
  • Debug View
  • Konverziós beállítások
  • Google Ads összekapcsolás

Bónusz leckék (hamarosan)

  • Egyedi események
  • Belső forgalom szűrés

A képzést összeállította

Bay Áron

PPC és analitika specialista

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 400+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, a Biggeorge Property, a Patronbolt, a Studio Moderna és a MemoQ kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.


A Képzésről

A GA4 alapozó képzés bemutatja a Google Analytics legújabb verziójának, a GA4-nek a beállítási módjait és a működését. 2023. július 1-től már csak ez az új verzió fog adatokat gyűjteni, a Universal Analytics property-k mérései leállnak.

Rávilágít arra, hogy egyáltalán miért van szükség erre, amikor a fél világ már így is „Google Analytics-et használ”.

Ebben a videóban például azt találod meg hogyan lehet GA4 és UA propertyket egyszerre létrehozni.

A GA4 sok téren előrelépést jelent a sokak által ismert Universal Analyticshez képest. Ugyanakkor azt is látni, hogy nagyon sok a zavar és a kavar a fejekben, hogy:

  • Mi ez a GA4?
  • Mire jó?
  • Milyen előnyei vannak a GA4-nek?
  • Milyen hátrányai vannak?
  • Ha webshopom van, akkor érdemes használni?
  • „Production ready” már vagy még mindig csak egy erős béta?
  • Érdemes már most teljesen váltani GA4-re?
  • Vagy inkább párhuzamosan futtassuk az UA-t és a GA4-et?

A képzés során három fő témát járunk körül:

  1. Mi tud a GA4? Miért van egyáltalán erre szükség?
  2. Miben más mint az UA és hogyan tudod a kettőt egymással párhuzamosan beállítani?
  3. Kinek jó, mikor érdemes használni és milyen limitációi vannak jelenleg?

Kinek szól a képzés?

Ha lépten nyomon azt olvasod, hogy migrálni kell a GA4-re, de még nem teljesen érted hogy miért, akkor semmi gond. Ezzel sokan vannak így. És nem csak céges döntéshozók, hanem gyakorló marketingesek is.

A képzés ideális lehet azoknak, akik:

  • otthonosan mozognak az Analytics világában, de fel akarnak készülni a GA4 újdonságaira
  • akik szeretnék tisztába tenni, hogy mégis mi az a GA4 és mire jó
  • ügyfél oldalon vannak és egy ügynökség vagy szakértő próbálja „rájuk erőltetni a GA4-et, de nem teljesen értik miért”
  • akik szeretnének képben lenni a területtel és egy helyen, hiteles forrásból akarják megkapni a legfontosabb tudást logikusan elmagyarázva

Ha elvégezed a képzést, akkor nem lesz belőled egyből GA4 szakértő. De eljutsz oda, hogy szakmailag és üzletileg is megérted mire jó. Fel tudod tenni majd a megfelelő kérdéseket, és pontosan látni fogod, hogy a cégednek vagy ügyfeleidnek a GA4 a jó megoldás illetve milyen hogy milyen lépések elengedhetetlenek, ha június 30 után is szeretnél látni a weboldaladra (vagy appodra) vonatkozó statisztikákat.

A témákat több, mint két órányi videóanyagban dolgozzuk fel, amiket folyamatosan frissítünk és bónusz videókat is fel fogunk tölteni a későbbiekben. A képzési anyaghoz pedig lifetime access jár, tehát bármikor vissza tudsz jönni felfrissíteni a tudásodat!