Középhaladó Facebook hirdetés képzés
- középhaladó szint
- Középhaladóknak, akik mögött már van kampánykezelési tapasztalat illetve költés, és szeretnék jobban átlátni azt, hogy mire tudnak hatással lenni, és mit lehet kihozni a fiókokból
- Olyan marketingeseknek, akik eddig is kezeltek facebook hirdetést, de ez a terület a jövőben fontosabb szerepet fog kapni a munkájukban
- Olyan marketing szakembereknek, akik egy ideje nem foglalkoztak facebook hirdetésekkel és szeretnék aktualizálni a tudásukat
- E-kereskedelemben dolgozó PPC-s kollégáknak, akik eddig főként a Google Ads hirdetési rendszerét használták
- Ha úgy érzed, hogy megrekedtél a fejlődésben, mert olyan ellentmondásokba, nehézségekbe ütköztél, amikre még keresed a választ
- Bevezető
- Meta Pixel és Ecommerce event-ek beállítása Google Tag Manager-rel
- Meta hirdetési alapfogalmak
- Meta Ads manager haladó oszlop/column beállítás
- Haladó Sales Funnel felosztások
- Célközönség – Cél – Budget kapcsolat
- Traffic kampány konverziós célra?
- Broad célzás, vagy teljesen beszűkített?
- Az A/B teszt dilemmái, és azok kezelése
- Soft marketing célok támogatása Facebook hirdetésekkel
- Lead kampányok azonnali facebook űrlappal
- Hol lehet a hiba? Facebook fiók audit haladó szinten
- Speciális hirdetéstípus kategóriák és tiltások
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A Képzésről
Képzés felépítése
A képzés során középhaladó és haladó témákról lesz elsődlegesen szó ezért szerencsés, ha az alapbeállításokkal és hirdetés típusokkal már tisztában vagy. Kampánytervezési stratégiákat illetve taktikákat fogunk bemutatni gyakorlati példákon keresztül. A képzés témáját képezi, hogy hogyan tud segíteni az általánosabb marketing célok elérésében a facebook hirdetési rendszere.
Megmutatjuk, hogyan lehet az analitika mérésekből és a facebook saját riportolási felületéből a legtöbbet kihozni, és ehhez milyen technikai beállítások szükségesek. Ezen kívül beszélni fogunk arról is, hogy hogyan lehet felmérni egy fiók eredményességét, mit illetve mennyire befolyásolnak a piaci tendenciák, és hogy hogyan tudod a kampányokat időről-időre optimalizálni.
Kinek ajánljuk?
A képzés kifejezetten hasznos azok számára, akik alap szinten már hirdettek a facebook felületein, tudják hogy mit jelent a CTR és a CPC mutató, kiigazodnak a vállakozás (Business Manager) és hirdetéskezelőben (Ads Manager). Számukra a képzés egy következő lépcsőt jelent, megoldásokat nyújthat komplexebb üzleti célok eléréséhez.
Azok számára is megfelelő a képzés, akik szabadúszóként, vagy alkalmazottként kezelik egy cég hirdetéseit, és a megbízó vagy cégvezető szeretne nagyobb hangsúlyt fektetni az online megjelenésekre.
Ajánljuk azok számára is a képzést, akik egy ideje nem foglalkoztak aktívak ezzel a területtel, és szeretnék frissíteni, aktualizálni a tudásukat. Szó lesz a jelenlegi nehézségekről, változó tendenciákról, és azokról, hogy mi ezekre milyen megoldásokat szoktunk hozni.