Középhaladó Facebook hirdetés képzés
- középhaladó szint
- Középhaladóknak, akik mögött már van kampánykezelési tapasztalat illetve költés, és szeretnék jobban átlátni azt, hogy mire tudnak hatással lenni, és mit lehet kihozni a fiókokból
- Olyan marketingeseknek, akik eddig is kezeltek facebook hirdetést, de ez a terület a jövőben fontosabb szerepet fog kapni a munkájukban
- Olyan marketing szakembereknek, akik egy ideje nem foglalkoztak facebook hirdetésekkel és szeretnék aktualizálni a tudásukat
- E-kereskedelemben dolgozó PPC-s kollégáknak, akik eddig főként a Google Ads hirdetési rendszerét használták
Ha úgy érzed, hogy megrekedtél a fejlődésben, mert olyan ellentmondásokba, nehézségekbe ütköztél, amikre még keresed a választ
- Bevezető
- Biztonság és Brand safety
- Mérés
- Alapfogalmak és beállítások
- Célzás és tesztelés
- Learning phase
- Shopping és katalógus
A képzést összeállította
2009 óta foglalkozik PPC kampánykezeléssel és az online marketing különböző területeivel. 10+ országban futtatott nagy büdzsével hirdetéseket, olyan márkák számára, mint az Árukereső, a Mondelez, az Ikea vagy a Procter&Gamble. Ügynökségi és ügyfél-oldalon egyaránt otthonosan mozog, és szívügye a tudásmegosztás.
Online marketing diplomája mellett tanári képesítéssel is rendelkezik, több évben is tagja volt az IAB oktatási és PPC munkacsoportjainak és A Dan Digital Open program életre hívója volt. 2017 óta Google Certified Trainer.
A Képzésről
Képzés felépítése
A képzés során elsősorban középhaladó és haladó témákkal foglalkozunk majd, ezért előnyös, ha már tisztában vagy az alapfogalmakkal és a hirdetési típusokkal. A tanfolyam során bevezetést adunk a Facebook hirdetési rendszerébe, és bemutatjuk, hogyan támogathatja az általános marketingcélok elérését. Kiemelten foglalkozunk a kampánytervezési stratégiákkal és taktikákkal.
A képzésnek része lesz a biztonság és brand safety témaköre, amely segít megérteni, hogyan lehet megvédeni a hirdetői fiókod biztonságát és a márkád hírnevét a hirdetések futtatása során. Szó lesz a szükséges technikai beállításokról és arról, hogyan mérheted és értékelheted a kampányok hatékonyságát.
Megismerkedünk az alapfogalmakkal és a különböző hirdetésbeállításokkal, amelyek nélkülözhetetlenek egy jól célzott kampányhoz. A célzás finomhangolása és a learning phase megértése szintén kulcsfontosságú részei a képzésnek. Végül foglalkozunk a Shopping és katalógus alapú hirdetésekkel is, hogy ezek hogyan tudják hatékonyan támogatni az értékesítési célokat.
Kinek ajánljuk?
A képzés azok számára lehet különösen hasznos, akik már rendelkeznek alapvető tapasztalattal a Facebook hirdetési rendszerében, tisztában vannak olyan mutatókkal, mint a CTR és a CPC, és eligazodnak a Business Manager és Ads Manager felületeken. Számukra ez a tanfolyam továbblépést jelenthet a hirdetési ismereteik bővítésében, és hatékony megoldásokat kínálhat összetettebb üzleti célok megvalósítására.
Azoknak is ajánlott, akik szabadúszóként vagy cégen belül kezelik a hirdetéseket, és ahol az ügyfél vagy a cégvezetés nagyobb hangsúlyt helyez az online marketingre. Ez a képzés segít abban, hogy jobban megértsék, hogyan lehet a hirdetési tevékenységet célzottan és hatékonyan fejleszteni.
A tanfolyam azok számára is megfelelő, akik egy ideje nem foglalkoztak aktívan a Facebook hirdetéseivel, de szeretnék naprakésszé tenni a tudásukat. Külön figyelmet fordítunk a legfrissebb kihívásokra, változó trendekre, és bemutatjuk azokat a módszereket, amelyekkel sikeresen lehet reagálni ezekre.