Barion Pixel

Középhaladó Facebook hirdetés képzés

  • középhaladó szint
59 990 Ft

Az árak nettó árak, az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazzák.

  • Középhaladóknak, akik mögött már van kampánykezelési tapasztalat illetve költés, és szeretnék jobban átlátni azt, hogy mire tudnak hatással lenni, és mit lehet kihozni a fiókokból
  • Olyan marketingeseknek, akik eddig is kezeltek facebook hirdetést, de ez a terület a jövőben fontosabb szerepet fog kapni a munkájukban
  • Olyan marketing szakembereknek, akik egy ideje nem foglalkoztak facebook hirdetésekkel és szeretnék aktualizálni a tudásukat
  • E-kereskedelemben dolgozó PPC-s kollégáknak, akik eddig főként a Google Ads hirdetési rendszerét használták

Ha úgy érzed, hogy megrekedtél a fejlődésben, mert olyan ellentmondásokba, nehézségekbe ütköztél, amikre még keresed a választ

  1. Bevezető
  2. Biztonság és Brand safety
  3. Mérés
  4. Alapfogalmak és beállítások
  5. Célzás és tesztelés
  6. Learning phase
  7. Shopping és katalógus

A képzést összeállította

Seregi-Balogh Inez

PPC szakértő

2009 óta foglalkozik PPC kampánykezeléssel és az online marketing különböző területeivel. 10+ országban futtatott nagy büdzsével hirdetéseket, olyan márkák számára, mint az Árukereső, a Mondelez, az Ikea vagy a Procter&Gamble. Ügynökségi és ügyfél-oldalon egyaránt otthonosan mozog, és szívügye a tudásmegosztás.

Online marketing diplomája mellett tanári képesítéssel is rendelkezik, több évben is tagja volt az IAB oktatási és PPC munkacsoportjainak és A Dan Digital Open program életre hívója volt. 2017 óta Google Certified Trainer.


A Képzésről

Képzés felépítése

A képzés során elsősorban középhaladó és haladó témákkal foglalkozunk majd, ezért előnyös, ha már tisztában vagy az alapfogalmakkal és a hirdetési típusokkal. A tanfolyam során bevezetést adunk a Facebook hirdetési rendszerébe, és bemutatjuk, hogyan támogathatja az általános marketingcélok elérését. Kiemelten foglalkozunk a kampánytervezési stratégiákkal és taktikákkal.

A képzésnek része lesz a biztonság és brand safety témaköre, amely segít megérteni, hogyan lehet megvédeni a hirdetői fiókod biztonságát és a márkád hírnevét a hirdetések futtatása során. Szó lesz a szükséges technikai beállításokról és arról, hogyan mérheted és értékelheted a kampányok hatékonyságát.

Megismerkedünk az alapfogalmakkal és a különböző hirdetésbeállításokkal, amelyek nélkülözhetetlenek egy jól célzott kampányhoz. A célzás finomhangolása és a learning phase megértése szintén kulcsfontosságú részei a képzésnek. Végül foglalkozunk a Shopping és katalógus alapú hirdetésekkel is, hogy ezek hogyan tudják hatékonyan támogatni az értékesítési célokat.

Kinek ajánljuk?

A képzés azok számára lehet különösen hasznos, akik már rendelkeznek alapvető tapasztalattal a Facebook hirdetési rendszerében, tisztában vannak olyan mutatókkal, mint a CTR és a CPC, és eligazodnak a Business Manager és Ads Manager felületeken. Számukra ez a tanfolyam továbblépést jelenthet a hirdetési ismereteik bővítésében, és hatékony megoldásokat kínálhat összetettebb üzleti célok megvalósítására.

Azoknak is ajánlott, akik szabadúszóként vagy cégen belül kezelik a hirdetéseket, és ahol az ügyfél vagy a cégvezetés nagyobb hangsúlyt helyez az online marketingre. Ez a képzés segít abban, hogy jobban megértsék, hogyan lehet a hirdetési tevékenységet célzottan és hatékonyan fejleszteni.

A tanfolyam azok számára is megfelelő, akik egy ideje nem foglalkoztak aktívan a Facebook hirdetéseivel, de szeretnék naprakésszé tenni a tudásukat. Külön figyelmet fordítunk a legfrissebb kihívásokra, változó trendekre, és bemutatjuk azokat a módszereket, amelyekkel sikeresen lehet reagálni ezekre.