Középhaladó Google Ads képzés
- középhaladó szint
- 2022 nyarán frissítve
- 7 darab középhaladó videó
- 2 óra videóanyag
- email support
Ha már tisztában vagy az alapokkal, az Avg. CPC és a Conversions nem ismeretlen fogalmak számodra, viszont úgy érzed, hogy még számos lehetőségét nem ismerted meg a Google Ads-nek, akkor ez a képzés neked szól.
Leckék:
- Kampány optimalizálás
- Licit Stratégiák
- Hirdetés szöveg optimalizálás
- Quality Score elemei és javítása
- Optimization Score használata
- SQR elemzés és folyamata
- Hirdetésbővítmények
Bemutatom a leghatékonyabb célzási és licit stratégiákat, szöveg optimalizációs technikákat és elmélyedünk a Quality Score mutatóban. Végignézzük a legfontosabb hirdetés bővítményeket, megtudhatod mire használhatod az Optimization Score-t és elmerülünk az SQR riportok rejtelmeiben.
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.