Barion Pixel

Haladó Google Ads tantermi képzés

  • 4 órás tantermi képzés
  • Budapest XI. kerület
  • több elérhető időpont
25 000 Ft

Az árak nettó árak, az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazzák.

Ha úgy érzed, hogy közéhaladó szinten átlátod a Google Ads működését, de még számos területen szeretnéd mélyíteni a tudásod, akkor ez a képzés neked szól.

  • Elérhető időpontok:
    • 2025. február 13. (csütörtök), 13.30 – 17.30
    • 2025. május 15. (csütörtök), 13.30 – 17.30
    • 2025. szeptember 25. (csütörtök), 13.30 – 17.30
  • helyszín: 1115 Budapest, Bartók Béla út 86.
  • Képzést tartja: Bay Áron
  • Normál jegyár 25 000 Ft
  • maximum 12 fő / csoport
  • 4 órás tantermi képzési alkalom
  • korlátlan frissítő és snack
  • képzés slide-ok
  • Merre tart a keresőmarketing?
  • Tények & tévhitek – hogyan írjuk fel a régi rossz berögződéseket
  • Kampány optimalizálás középhaladó-haladó szinten
  • Kampánytervezési stratégiák 2024-ben
  • Performance Max kampányok működése és tanulságai
  • Shopping kampány létrehozása
  • Az új Demand Gen kampány
  • AI eszközök használata a kampánytervezésben és az adatelemzésben
  • Google Ads + Google Analytics 4
  • AMA – Kérdezz bármit (a Google Ads-ről)

A képzést összeállította

Bay Áron

PPC és analitika specialista

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.


A Képzésről

Használod már néhány éve a Google Ads-et, de szeretnéd naprakésszé tenni a tudásod és megismerni a legújabb kampánytervezési stratégiákat illetve átlátni, hogy merre tart a keresőmarketing? Ezen a képzésen szó lesz a régi gyakorlatok felülírásáról, a kampánytípusok közötti szinergiákról és a legújabb AI eszközök használatáról is.