Középhaladó GTM + GA4 képzés
- 4 órás tantermi képzés
- Budapest XI. kerület
- több elérhető időpont
A képzés során az alapokat már nem mutatjuk be, így a képzés akkor javasolt ha használtál már GTM-et és Google Analytics 4-et.
- Elérhető időpontok:
- 2025. február 10. (hétfő), 13.30 – 17.30
- 2025. február 17. (hétfő), 13.30 – 17.30
- 2025. május 12. (hétfő), 13.30 – 17.30
- 2025. szeptember 22. (hétfő), 13.30 – 17.30
- helyszín: 1115 Budapest, Bartók Béla út 86.
- Képzést tartja: Bay Áron
- Normál jegyár 25 000 Ft
- maximum 12 fő / csoport
- 4 órás tantermi képzési alkalom
- korlátlan frissítő és snack
- képzés slide-ok
- Elméleti alapok és gyakorlatban felmerülő beállítási és hibalehetőségek
- Mire alkalmas a GA4
- Milyen funkciók hiányoznak, a jövőben várt funkciók
- Event alapú mérés
- Riportolási lehetőségeket (funnel)
- GTM szerver-oldali mérés
- Facebook Conversion API (CAPI) mérés
- Kérdések
A képzést összeállította
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A Képzésről
Az elméleti alapok meghatározása után a gyakorlatban felmerülő beállítási és hibalehetőségeket tekintjük át, megnézzük mire alkalmas a GA4, milyen funkciók hiányoznak jelenleg a rendszerből és mi az amire számíthatunk hogy később elkészül.
A GA4 egyik legfontosabb előnye, az event alapú mérés, ami korábban nem elérhető riportolási lehetőségeket nyit meg az egyedi igények alapján összeállított riportok elkészítéséhez. Ennek köszönhetően különböző események láncolatát felépítve több lépésből álló funnel folyamatokat tudunk kialakítani.
Átnézzük felületet és a fő menüpontokat, belemélyedünk a sztenderd és az egyedi riportok működésébe, funkcióiba, gyakorlati használatába. Átböngésszük a megújult admin felületet és megnézzük milyen esetekben célszerű a Looker Studio-t használni a riportoláshoz.
A GA4 lehetőségeinek kihasználásához elengedhetetlen a GTM ismerete és aktív használata. Ez többek között a jogi és technológiai megfelelés (cookie banner használata, Consent mode alkalmazása) miatt szükséges. A kliens oldali mérések mellett megismerkedünk a GTM szerver-oldali megoldásával, aminek a segítségével kombinálhatjuk a két mérési megoldásból érkező adatokat vagy akár a Facebook Conversion API (CAPI) méréshez is használhatjuk ezt a megoldást.
A képzés végén a felmerülő kérdéseket átbeszéljük át és útravalót adok a következő 1-1,5 évben várható trendekről.