
Merre tart az e-kereskedelem 2023-ban és 2024-ben Magyarországon?
A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.
Annak jártam utána, hogy mennyire versenyképes árazásban most egy digitális TV hirdetés vagy podcast hirdetés a YouTube videós hirdetéseivel.
A Google új eszközével meg lehet vizsgálni, hogy a versenytársaid vagy egy adott piac hirdetői milyen hirdetéseket futtattak az elmúlt 30 napban a Google keresőjében és más Google felületeken.
Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.
Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.
2021. február 18-tól életbe lép az „updated phrase match” Google Ads kampányoknál, ami a korábbi phrase match és broad match modified kulcsszavakat vonja össze.
A GA4 több újdonságot hoz az analitika területén. Ilyen az új adatmodell és a privacy consent mode is. De számos különbség van még az Universal Analyticshez képest.
Gyakori, hogy közösségi média felületekre vagy épp emailekbe sokan rövidített linket tesznek. Ennek azonban több olyan hátránya is van, amiről többen nem is tudnak.
A click fraud egy valós probléma, amivel sok hirdető küzd nap mint nap. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan lehet küzdeni a hirdetési csalás ilyen fajtája ellen.
A Facebook Pixel (magyarul Facebook Képpont) egy olyan kód, amit a weboldal forráskódjában kell elhelyezni, ez pedig lehetőséget nyújt arra, hogy célzott hirdetéseket tudj megjeleníteni az oldalra látogatók számára és konverziókat tudj mérni.