
Az eredményes PPC stratégia legfontosabb elemei: a 3K modell
Konverzió, Kreatív, Közönség. 3 K, amit szinte minden PPC-s és fizetett hirdetéssel foglalkozó ügyfél ismer. De tényleg tudják melyik mennyire fontos?
2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
Konverzió, Kreatív, Közönség. 3 K, amit szinte minden PPC-s és fizetett hirdetéssel foglalkozó ügyfél ismer. De tényleg tudják melyik mennyire fontos?
2024 tavaszától érkezik a Consent mode új változata (v2), ami jelentős változást hoz majd a remarketing kampányok hatékonyságában.
2023-ban egy nagyszabású kampányt futtattunk a Deutsche Telekom IT Solutions számára. Ebben a cikkben ügynökségi és ügyfél oldalról is bemutatjuk a tapasztalatainkat.
A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.
Annak jártam utána, hogy mennyire versenyképes árazásban most egy digitális TV hirdetés vagy podcast hirdetés a YouTube videós hirdetéseivel.
A Google új eszközével meg lehet vizsgálni, hogy a versenytársaid vagy egy adott piac hirdetői milyen hirdetéseket futtattak az elmúlt 30 napban a Google keresőjében és más Google felületeken.
Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.
Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.
2021. február 18-tól életbe lép az „updated phrase match” Google Ads kampányoknál, ami a korábbi phrase match és broad match modified kulcsszavakat vonja össze.
A GA4 több újdonságot hoz az analitika területén. Ilyen az új adatmodell és a privacy consent mode is. De számos különbség van még az Universal Analyticshez képest.