Barion Pixel

10

képzés

16

bejegyzés

Bay Áron

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

BEST OF

eredemenyes-ppc-3k-modell

Az eredményes PPC stratégia legfontosabb elemei: a 3K modell

Konverzió, Kreatív, Közönség. 3 K, amit szinte minden PPC-s és fizetett hirdetéssel foglalkozó ügyfél ismer. De tényleg tudják melyik mennyire fontos?

consent mode v2 2024

Fontos tudnivalók és változások a Consent Mode beállítással kapcsolatban

2024 tavaszától érkezik a Consent mode új változata (v2), ami jelentős változást hoz majd a remarketing kampányok hatékonyságában.

DT ITS kampány

A Deutsche Telekom IT Solutions brandformance PPC kampány tapasztalatai ügynökségi és ügyfél oldalról

2023-ban egy nagyszabású kampányt futtattunk a Deutsche Telekom IT Solutions számára. Ebben a cikkben ügynökségi és ügyfél oldalról is bemutatjuk a tapasztalatainkat.

ekereskedelmi statisztika 2023-ban

Merre tart az e-kereskedelem 2023-ban és 2024-ben Magyarországon?

A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.

digitális tv reklám vs youtube

Mennyire számít jó dealnek egy „digitális TV reklám” a YouTube hirdetéshez képest?

Annak jártam utána, hogy mennyire versenyképes árazásban most egy digitális TV hirdetés vagy podcast hirdetés a YouTube videós hirdetéseivel.

versenytárs hirdetések elemzése ads felületén

Google Ads versenytárs hirdetések elemzése

A Google új eszközével meg lehet vizsgálni, hogy a versenytársaid vagy egy adott piac hirdetői milyen hirdetéseket futtattak az elmúlt 30 napban a Google keresőjében és más Google felületeken.

GA4 mini tanfolyam

Google Analytics 4 mini tanfolyam

Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.

google hirdetés, konkurecia

Mit tegyél, ha valaki rád hirdet Google Ads-ben? Részletes útmutató és tanácsok

Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.

updated phrase match

A legfontosabb Google Ads újítás 2021-ben: jön az updated phrase match

2021. február 18-tól életbe lép az „updated phrase match” Google Ads kampányoknál, ami a korábbi phrase match és broad match modified kulcsszavakat vonja össze.

google analyitcs 4 és universal analytics

15 fontos különbség a Google Analytics 4 és a(z) Universal Analytics között

A GA4 több újdonságot hoz az analitika területén. Ilyen az új adatmodell és a privacy consent mode is. De számos különbség van még az Universal Analyticshez képest.