10

képzés

5

bejegyzés

Bay Áron

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 1,8 milliárd Ft PPC költést kezelt és 250+ analitika projekten dolgozott, többek között az OTP, a Telekom, a Decathlon, az Euronics, az Auchan és a Porsche kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

BEST OF

display ad click fraud

Hogyan szűrd ki a hirdetési csalást és a kamu forgalmat display kampányoknál?

A click fraud egy valós probléma, amivel sok hirdető küzd nap mint nap. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan lehet küzdeni a hirdetési csalás ilyen fajtája ellen.

facebook pixel gyorstalpaló

Facebook Pixel gyorstalpaló: mi az, mire jó és hogyan kösd be?

A Facebook Pixel (magyarul Facebook Képpont) egy olyan kód, amit a weboldal forráskódjában kell elhelyezni, ez pedig lehetőséget nyújt arra, hogy célzott hirdetéseket tudj megjeleníteni az oldalra látogatók számára és konverziókat tudj mérni.

analytics mikrokonverzió

Mi az a mikrokonverzió és hogyan lehet mérni?

Konverziót mérni nem olyan bonyolult, mint azt sokan gondolják. Ennek ellenére sokan vagy nem is mérnek egyáltalán. Ha pedig mérnek, akkor sajnos rosszul van a mérés beállítva. Ebben a cikkben a mikrokonverziók és az Analytics mérés alapjait vesszük át.

analytics tanfolyam

5 napos mini Google Analytics tanfolyam

Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.

Megújult az Exact Match weboldala!

Az első oldalunk meglehetősen egyszerű volt. Hívhatjuk minimalistának is. Az új viszont már sokkal tartalmasabb lesz!