Barion Pixel

10

képzés

12

bejegyzés

Bay Áron

2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ digitális analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA, a Patronbolt, a Közért+ és a Biggeorge Property kampányaiban.

2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

BEST OF

ekereskedelmi statisztika 2023-ban

Merre tart az e-kereskedelem 2023-ban és 2024-ben Magyarországon?

A cikkben összegezzük hogyan alakult az ekereskedelmi piac az elmúlt években és mi várható 2023-ban és 2024-ben a szektorban.

digitális tv reklám vs youtube

Mennyire számít jó dealnek egy „digitális TV reklám” a YouTube hirdetéshez képest?

Annak jártam utána, hogy mennyire versenyképes árazásban most egy digitális TV hirdetés vagy podcast hirdetés a YouTube videós hirdetéseivel.

versenytárs hirdetések elemzése ads felületén

Google Ads versenytárs hirdetések elemzése

A Google új eszközével meg lehet vizsgálni, hogy a versenytársaid vagy egy adott piac hirdetői milyen hirdetéseket futtattak az elmúlt 30 napban a Google keresőjében és más Google felületeken.

GA4 mini tanfolyam

Google Analytics 4 mini tanfolyam

Az 5 napos mini GA tanfolyam célja, hogy bemutassa az analytics alapjait. Az ingyenes képzés bevezetést nyújt az alapvető fogalmakba, megvilágítja a fő összefüggéseket és bemutatja a GA működését.

google hirdetés, konkurecia

Mit tegyél, ha valaki rád hirdet Google Ads-ben? Részletes útmutató és tanácsok

Részletes útmutató, hogy milyen üzleti és jogi lépéseket tudsz tenni, ha a konkurencia rád hirdet.

updated phrase match

A legfontosabb Google Ads újítás 2021-ben: jön az updated phrase match

2021. február 18-tól életbe lép az „updated phrase match” Google Ads kampányoknál, ami a korábbi phrase match és broad match modified kulcsszavakat vonja össze.

google analyitcs 4 és universal analytics

15 fontos különbség a Google Analytics 4 és a(z) Universal Analytics között

A GA4 több újdonságot hoz az analitika területén. Ilyen az új adatmodell és a privacy consent mode is. De számos különbség van még az Universal Analyticshez képest.

linkrövidítő bit.ly

A linkrövidítők veszélye: mi történik Google Analyticsben, ha bit.ly linket osztasz meg Facebookon?

Gyakori, hogy közösségi média felületekre vagy épp emailekbe sokan rövidített linket tesznek. Ennek azonban több olyan hátránya is van, amiről többen nem is tudnak.

display ad click fraud

Hogyan szűrd ki a hirdetési csalást és a kamu forgalmat display kampányoknál?

A click fraud egy valós probléma, amivel sok hirdető küzd nap mint nap. Ebben a cikkben megtudhatod, hogyan lehet küzdeni a hirdetési csalás ilyen fajtája ellen.

facebook pixel gyorstalpaló

Facebook Pixel gyorstalpaló: mi az, mire jó és hogyan kösd be?

A Facebook Pixel (magyarul Facebook Képpont) egy olyan kód, amit a weboldal forráskódjában kell elhelyezni, ez pedig lehetőséget nyújt arra, hogy célzott hirdetéseket tudj megjeleníteni az oldalra látogatók számára és konverziókat tudj mérni.